آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

مهم‌ترين مداخله دولت ؛کمک به تقویت اقتصاد در ذیل هویت و فرهنگ

  • کد خبر: ۱۰۳۵۶۷
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
مهم‌ترين مداخله دولت ؛کمک به تقویت اقتصاد در ذیل هویت و فرهنگ
حسين كميلی، از فعالان فرهنگی مشهد در یادداشتی درباره دیدار رئیس جمهور با فعالان فرهنگی و اجتماعی مشهد نوشت.

شهرآرانیوز - حسین کمیلی نوشت: ديروز در دیدار ریاست محترم جمهور با برخی فعالان فرهنگی اجتماعی مشهد و استان که ۳دقیقه فرصت سخن فراهم شد؛ گفتم که دولت ایشان عملا رسالت خطیر ریل گذاری گام دوم‌ را بر عهده دارد و عرض کردم که اگر بخواهیم مابه ازای شهری برای رسالت تمدن سازی گام دوم بیابیم، شهر مشهد قطعا باید پیشران این‌حرکت باشد.
اما مشهد امروز مثل آدمی که تغذیه نامناسبی دارد و به هزار درد مبتلا می شود، دارد از اقتصاد نامناسب رنج می برد. خواستم به این سوال پاسخ بدهم که مهمترین مداخله دولت در مشهد چه باید باشد؟ لذا از تجربه تلخ بافت پیرامون حرم به عنوان مهمترین زمین ایران و سهیم بودن همه نهادهای حاکمیتی و انقلابی در این‌ فاجعه گفتم! و این‌را نشانه ای از مداخلات بدون پشتوانه و عملگرایی های کور و مایه عبرت دانستم.
نتیجه ای که گرفتم این بود که مهمترین مداخله دولت در مشهد در کارهای مختلفی که می‌شود کرد باید کمک به تقویت اقتصاد در ذیل هویت و فرهنگ باشد.
ایشان هم‌دغدغه ها را تایید و از مساله بودن بافت حرم برای دولت و ضرورت بازنگری در طرح با نگاه فرهنگی سخن گفتند.
در ادامه دوستان دیگری از جمع، مجال پیدا کردند که به صورت عینی‌تر پیشنهاداتی در همین زمینه‌ ارائه کنند و به مقوله سوغات فرهنگی، پارک‌های موضوعی، احیای میراث و مکانها و... اشاراتی داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->